یکشنبه, ۱ بهمن , ۱۳۹۶

معرفی هتل ۴ستاره ی سیتی سیزن دبی

معرفی هتل 4ستاره ی سیتی سیزن دبیReviewed by 123 on May 10Rating:

هتل ۴ستاره ی سیتی سیزن دبی  با  ۱۸۰ اتاق  وسویت در محله دیره دبی واقع  است .

این هتل دارای رستوران  مجلل و اینترنت رایگان است .تمام هتل در ۵۰۰ متری میدان ساعت است ودسترسی به امکانات رفاهی شهری رافراهم کرده است.

معرفی هتل  4ستاره ی سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن هتلی عالی ست که امکانات ویزه کودکان در ان فراهم است.امکانات تفریخی این هتل ان را از هتل های دیگر متمایز ساخته است.در هتل سیتی سیزن دبی سالن ورزشی بدن سازی واستخر رو باز وجکوزی وسونا وجود داردکه لازمه واحتیاج هر گردشگراست

این هتل دارای شیک ترین اتاق ها باامکانات ویزه معلولین وواتاق های ویزه گردشگران با امکانات رفاهی مخصوص از جمله این امکانات  انواع ادکلن  کیف ساک مسافرتی حوله یالتویی ولوازم باارزشی که جزئ ملزومات هر گردشگرا ست وجود دارد

.بذیرش شبانه روزی وروزنامه  دراختیار گردشگران قرار میدهن.تحویل سریع به موقع بار از انبارهتل  وسیستم تهویه ویزگی دیگر سیتی سیزن است .خدماتی که دز این هتل ارایه می شود از جمله خانه داری  وسالن ارایشگاه وسالن ضیافت ومهمانی فراهم کرده است در هتل سیتی سیزن امکان بر گذاری جلساتدر سالن های بسیار زیبا وارام بخش وجود دارد .

معرفی هتل  4ستاره ی سیتی سیزن دبی

لباس شویی وخشک شویی اتو کشی از جمله امکانات  باارزش هتل سیتی سیزن میباشد شما میتوانید صبحانه را در رستوران یا در اتاق دلباز خودتان سرو کنید.صرافی وفکس وکبی و مرکز تجارت از ویزگی بارز ومنحصر به فرد هتل سیتی سیزن می باشد . علاوه بر این مرکز خرید می توانید از مرکز خرید مارینا  هم دیدن نمایید.

رستوران بسیار شیک وجلل ورنگ بندی  برای هر مشکل بسندی را اسان کرده..فاصله ی هتل سیتی سیزن تا فرودگاه ۱۰ دقیفه وفاصله ان تا مرکزفروش۵ دقیقه  است و ۵ دقیقه تا مترو صرف می شود که زمان خیلی کمی است.

طبق نظریات ۸۳ درصد از گردشگران از هتل سیتی سیزن وامکانات ان رضایت کامل دارند

مطالب پیشنهادی :

۱ Comment

1. reza گفت:

در کل هتل مناسبی هست و تمام مراکز خرید رو هر روز از طریق تور لیدر ساعت ۱۰ صبح هماهنگ میشد به صورت رایگان خوب بود با وجود سنترهای بزرگ که قیمتها بالا بود این مراکز خیلی بهتر میشد خرید کرد ولی متاسفانه ما به پیشنهاد یک سری از اشنایان گفتن خودتون برید پارک ابی ما با لیدر نرفتیم زرر کردیم لیدر با ناهار و ترانسفر میداد ۲۹۰ درهم ولی ما رفتیم بدون ناهار و ترانسفر ۲۹۵ خریدیم یکولی هزینه ترانسفر دادیم و ناهار ولی ما بقی تورها رو با سرکار خانم نادی رفتیم واقعا خوش گذشت راضی بودیم